اکبر ابراهیمی گندمانی

وبلاگ شخصی معلمی که در جست و جوی بهترین هاست

اکبر ابراهیمی گندمانی

وبلاگ شخصی معلمی که در جست و جوی بهترین هاست

اکبر ابراهیمی گندمانی، متولد بهمن ماه 1370، ساکن شهر گندمان یکی از شهرهای بسیار زیبا و تاریخی استان چهار محال و بختیاری .

تحصیلات ابتدائی ، راهنمایی و متوسطه را در شهر گندمان پشت سر گذرانده و در 12 سال تدریس در تمامی سال ها رتبه ی ممتاز را در بین دانش آموزان بدست آوردم .

سال 88-89 سالی بود که برای اولین بار در کنکور سراسری شرکت کردم و موفق شدم در رشته ی فیزیو لوژی ورزشی پذیرفته شوم. در سال بعد دوباره در کنکور سراسری شرکت کرده و در دانشگاه فرهنگیان به عنوان بورسیه ی تربیت معلم در رشته ی علوم تربیتی قبول شدم و هم اکنون در ترم 5 مشغول تحصیل در دانشگاه فرهنگیان می باشم.

در سال های گذشته در المپیاد های شیمی و زیست شناسی حائز رتبه ی اول منطقه و دوم استانی شدم.

در دوران دانشجویی 5 مقاله ISIو ISCو علمی پژوهشی و علمی مروری شده ام و در حال حاضر 2 مقاله در شاخه ی روان شناسی در دست تدوین و داوری دارم.

همیشه دوست داشته ام ،آنچه که در اختیار ما در دوران تحصیل نبوده ،حال در اختیار همشهریان و دوستان خود قرار دهم. بنابراین به عنوان پشتیبان موسسه رزمندگان در بخش گندمان مشغول انجام وظیفه هستم .در دانشگاه نیز به عنوان رابط دانشگاه و مرکز با دانشگاه ها و مراکز استان در شاخه ی کمیته ی ورزشی دانشگاه فرهنگیان و عضو کمیته ی علمی دانشگاه فرهنگیان به عنوان مسئول نشریات علمی و مقالات علمی مشغول هستم.

لازم به ذکر است عضوکانون فرهنگی اهل قلم دانشگاه فرهنگیان وبه عنوان مدیر مسئول و طراح نشریه ی نیم رخ و پردیسان مشغول به فعالیت هستم.

به امید رسیدن به بهترین ها........                                                   اکبر ابراهیمی